09 May 2011

FAMILY'S WEEKEND!

FAMILY'S WEEKEND?
APE TU?
ni nak cerita ni...
actually weekend baru-baru ni parents aku dpt booth kt titiwangsa.
it's my mum's business!
jual kain...
well, on the 1st day tu ade jugak laa laku...
maybe agak slow sikit, tp x macam the next day tu...
on the next day tu, WOWW!
ramai laa pulak yg dtg kan?
mmg best tengok!
tp aku ni tgok je...
sebab terus terang aku ni x pandai bab2 nk promote2 barang ni..
kt ofis pon x pernah aku promote ape2...
muahahaha~
sorry bos!
:D


eh!
adoi, lupa nak cerita pasal 1st day!
sambung pasal 1st day okay?
:p
1st day tu pagi-pagi lagi dah bangun...
pukul 7.30am tu hantar adik aku skola agama, tros laa dtg booth...
time tu parents aku mmg da ade kt sane...
tp time tu aku x mandi lg!
cuci-cuci muka + gosok gigi je...
dtg sana bajet2 macam dah mandi..
haha!


dlm pukul 10.00am tu aku balik kejap nak mandi...
otw ke motor tu, nampak NANA!
soulmate aku.
:D
tp aku cabut terus, xnk jumpe die dulu...
yelaa, belom mandi kan?
haha!
then pukul 11 lebih camtu dtg balik laa...
nana pon dtg booth mak aku dgan kawan2 die sume...
oh, company die pon ade bukak booth jugak kt sane...
huhu
lepas salam2 dgan family aku sume, die salam aku...
borak kejap...
yang aku ingat, die cakap aku da berisi...
lagi-lagi tang dagu!
die cakap dah xde leher!
tp die sempat cakap, aku lg hensem dr dulu...
wee~
:D
then die cakap nk snap pic sama-sama, tp segan...
haha!
1st time NANA segan nk snap pic dgan aku!
hihi
then aku cakap laa xyah segan sume...
mintak tlg akak aku amik pic kitorg...
then dengan pantas dan efisiennya NANA upload pic tu kt FB...
haha!
aku pon ape lg, teros laa buat profile pic...
:)

tp 2nd day tu NANA da x jaga booth dia da...
but, still enjoy jaga booth mak aku...
tgok macam2 aktiviti manusia2 kt k.l ni...
tgok air pancut.
tgok tasik.
tgok pokok.
mmg buat aku tenang gila.
and macam xde problem nak difikirkan, FOR THE FIRST TIME!
best kan buat benda yang boleh buat kita lupekan problem kita?
:)
and i was really enjoy give a hand to my parents!
lagi-lagi bila kita buat tu ikhlas...
i love my family!
;)

No comments: