02 May 2011

makan day!!!

okay, hari ni mmg penuh dengan makanan!
walaupun bangun tidur sangat lambat + tak boleh bangun langsung...
badan tiba2 sangat sakit!
tp makan punya pasal, ape ade hal?
haha!
td bangun around pukul 2 camtu laa...
tp TAK terus mandi pon...
macam biasa, lappy kt sebelah je kan?
on9 jelah sampai pukol 3 lebih kot...
then mandi, sebab mama n abah aku bawak balik ROTI TELUR JANTAN!!!
pergh~
memang feveret laa utk breakfast yang dah agak lambat kn?
haha!
then macam biasa lagi, masuk bilik...
ape lagi buat dalam bilik?
kalo x on9 + main gitar dengan sangat kuat!
:D
lepas beberapa ketika, mak aku masuk bilik...
suruh aku siap2 nak pergi rumah syahmie ( bf akak aku )...
ade birthday party anak buah die katanya...
mula2 memang malas gila nak pergi!
segan kot!
kalo akak aku je yg pergi xpelah...
ni 1 family nak angkut!
rupanya, mak syahmie yang ajak...
+ ade kambing plak kan?
ape lagi?
makanan FREE dah ade!
:D
sampai rumah syahmie, segan2 lagi...
duduk jelaa, x makan...
sampai bapak syahmie offer ambik makanan,
HAA, TU DIA!
mmg makan je x berhenti...
sampai dah nak balik tu, pon sempat makan lg...
mak aku pon suruh makan cepat sebab dah nak balik...
lepas makan tu baru perasan, perut aku jadi SANGAT BUNCIT!
I LOVE MY TUMMY! ( mata ke atas, tangan ke dada )
haha!
damnlah, ALL I NEED is kurangkan buncit ni...
aku nak badan yg naik, bukan perot!
huhu!
haish~

No comments: